Subject: Vs: Lugu Novaator
From: "Kristi Sarap" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 20 May 2025 09:52:47 +0300

Saatja: [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: esmaspäev, 19. mai 2025 09:32
Adressaat: RA Kommunikatsioon <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Teema: Lugu Novaator

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tervitus!

Tülitan Novaatori toimetusest. Teeme lugu apteektides ja veebipoodides 
müügil olevatest haiguste kiirtestidest ning paar küsimust ka teile:

1. Millise kontrolli või hindamise peavad testid enne turule jõudmist läbima 
ja kas apteegis müüdavatele kiirtestidele tehakse ka Eestis kohapeal 
järelevalvet?
2. Kas apteekides müüdavate testide kontroll on erinev veebipoodide omadest?
3.  Millised oleks teie 3 soovitust inimestele, kellel tekib isu mõni 
haiguse kiirtest tellida -- kuidas hinnata, et tegu on õige asjaga, millega 
endale viga ei saa teha?

Parimat

Andres Reimann